Kızım 1 yaş 15 günlük. Bir haftadir diş çilesi çekiyor ne uyku uyuyor eskisi gibi ne de mutlu.
İshal oldu sonra ateşi 39,5 olunca doktora gittik bogazlarinda hafif tahriş ve kanında da çok hafif enfeksiyon çıktı amoklavin kullanmaya başladık iki gündür. Ancak 3 gündür falan horlamaya başladı. Yeni bı aspiratör almıştım onunla temizlemeye çalışıyorum her zaman zorluyordu beni zaten ama bu sefer hiç yaptirmiyor ve ben de hiç çekemiyorum. Bildiğiniz normal insan gibi horluyor. Bu hastalık ve dış mevzusu geçince düzelir mi acab? Ne yapabilirim biliyor musunuz? Bu ara doktororumuza çok yazdim bı daha yazmak istemiyorum muayene etmeden bı şey diyemem diyor genelde