3goktgmom bende yaşadım aynı şeyi korkmayın😊 36+2 de doğdu 40ı çıkana kadar açmadı gözünü. Muhtemelen hala anne karnında sanıyordu kendini. 40 ı doldukça bir kaç gün sonra adapte olmaya başladı endişelenmeyin zaman verin. Sarılık konusunda da zamanında doğsa bile hemen hemen her çocukta olur demişti yenidoğan hemşiresi bir arkadaşım. Yanlış hatırlamıyosam 1 haftalıkken kontrolde doktor sarılığın düşük düzeyde olduğunu, istersek yatırıp istemezsek de kesin olarak gerek olmadığı Bi seviyede dedi. Biz ilerleme riskini göz önüne alamadığımız için o günün akşam üzeri yatırıp ertesi sabah çıkmıştık. Korkmayın küvezdeki gibi bütün bebekler bir oda da siz ara sıra görüyor değilsiniz. İkinize özel bir odada oluyor herşey ben özel de yaptırmıştım. Yanınızda çok uyku sevmeyen birini götürmeniz ufak Bi tavsiyedir ☺️☺️