gamzearass vallahi 6. Ay atağnı görünce diğerleride neymiş dedim. 4. Ayda meme reddi yaşadık çığlık çığlağa emiyodu oda 2-3 kez cekip bırakıyodu bende ac kalıyo diye 2 saatte bi emziriyodum ama hata yapıyomuşum bence 😀 hafta içi 6 aylık oluyoruz 2 haftadır falan beşiğini cok seven yatırınca hemen uyuyan cocuk gitti yerine beşiğe koyunca ağlayan hatta görünce ağlayan sadece emerken uyuyan bi cocuk oldu. Mememde uyuyamazsa ayağımda sallıyorum. Bu noktaya nasıl geldik bilmiyorum vallahi. Ayakda sallamayı hiç istemezdim halbuki napıcaz bilmiyorum 😵💫 bikaç gündürde geceleri sabaha karşı uyanıyo daha uyumak istemiyo