prensesmomyy Eşim aile işyerinden malum sebeplerden dolayı çıkma kararı aldı başka iş arasiysinda. Askeri ucretle geçim kolaymi zormu Bütçe planınızı nsl yapiyorsunuz neyi nekdr nereye harcıyorsunuz lütfen benimle paylaşırmisnz Ev kendimizin 1 çocukluyum ..
Sebusebu prensesmomyy evimiz kredi ayda 3 bin ödüyoruz. Arabamız var kendimize ait. Eşim ben calısıyoruz suan aylık ortalama maaşımız 40 bine cıktı borç harç içindeyiz sabah eşim bi koli yumurta 2 peynire 400 lira verip geldi. 8500 lira ile geçinmek cok cok zor allah yardımcınız olsun.
Prensprensesannesiiii prensesmomyy huzurun olduktan sonra çok kolay geçinirsin rahat ol ihtiyaçlarını az az her aya dağıttırsan rahatlıkla geçinirsin çok şükür kira derdin yokmuş
Boncuk-anne prensesmomyy İş aramadan önceki durumunuz nasıldı ona göre değişir zorlanmanız. Geçiniliyo mu geçiniliyo ama tabiki zor evde kendinize aitmiş en azından kira vermiceksiniz.
Dolores Sebusebu ben de bugün Migros’ta yanlış etiket okumuşum 2 paket levrek aldım paketini 36 tlye alıyorum sandım. Eve geldim fişe bakıyorum 2 paket levrek 300 tl. Geri götürmek istedim eşim izin vermedi gidip gelsen o yakacağın mazota yazık dedi :) sabahtan beri şaşkınım nasıl olabilir diye benim de boşluğuma denk geldi herhalde…
Prensprensesannesiiii Dolores canım ödeme yaparken hiç mi farkında varıp durmadın ben olsam hesabı söylerken iade ederdim
Dolores Prensprensesannesiiii oğluma fisher price oyuncaklar almıştım herhalde onlar gözümden kaçtı pahalı dedim. Eve geldim şu oyuncaklara bir bakayım dedim. Balık ve ben şok :)
Poldipan-01 prensesmomyy Allah kolaylık verir,eve kira vermedikten sonra geçilebilir, 1500 dogalgaz, 1000 lira su,elektrik, İnternet,telefon faturası, 1000 lira pazar,1000 lira market olsa , yeterki mutlu ol ,gecinirsin, hatta elinde para bile kalir
Portologg Poldipan-01 canım biz haftalık markette 750-1000 den aşağı çıkamıyoruz öyle çok bişey de almıyoruz inan 2 poşete eşim geçen gün 750 lira vermiş aman aman şeyler de değil çocuk için bez ve abur cubur halimiz ne olacak bilmiyorum 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
prensesmomyy Poldipan-01 İhtiyaçlarım su şekilde 1 aylık pazar gideri 1.000 1 aylık market gideri 2.000 Elektrik 500 Şu 500 Doğalgaz yok çok şükür 1 aylık kuforr kişisel eşya eşim ve ben vs 1.000 Aylık telefon faturası 350 Giysi vs çok önemli değil ama 300 de o olsun Oğlum için mama vs alışverişi aylık 200 Artiyo diye hesapladım ama tabi evin eksiği vs bitmez ..
Poldipan-01 prensesmomyy ablam eşinden ayrıldı, 2 çocuğu var, eski eşi çocuklara 1500 veriyor,bununla kira ve faturalarını ödüyor, rahmetli babamdan da 1500 kendi aliyor,yani ayda 3 binle geçiniyor, inan evinde bir bolluk var,çünkü Allah yediğimize giydiğimize kefil, sen de rahat rahat gecinirsin,
prensesmomyy Poldipan-01 biliyorum gönlümüz içimiz temiz olsun yeterki okdr fazla harcamamız yok çok şükür zten birlikkende fazla para almıyordu esim
pogacayanakk prensesmomyy ev kirasi olarak sadece 1500 TL veriyoruz ona rağmen en az 15.000 TL gidiyor aylık olarak
Ali_asaf_10 prensesmomyy valla benim eşim asgari ücret alıyor bende bebegim küçük diye çalışamıyorum şuan. Asla yetmiyor. Her yerden borc akıyor. Baya zordayiz.Malesef yetmesi çok zor bizim de ev kendimizin ama yetmiyor malesef. Hele çocuklu aileye hepten yetmiyo zaten. Bebegim emmeye bıraktığı gibi çalışmam lazım benimde
prensesmomyy Ali_asaf_10 Eşim birlikken 1.000 alıyordu elektrik su onlar ödüyordu gezme vs birikim yapamiyorduk sdce eve anca yetiyordu bize
Ali_asaf_10 prensesmomyy umarım yeter canım bize yetmiyor sigara falan da kullandığımız için onların da etkisi büyük eğer kullanmiyorsanjz size bir tık daha yeterli olur