Merhabalar,
2 aylık bebeğim 3 gündür emerken kucağımda uyuyakalıyor ama yatırdığım anda gözlerini açıyor. Asla uykuya dalamıyor. Kucağımda durduğu sürece uyuyor ama yatırdığım anda uyanıyor. Önceden yatırdığımda uykuya devam ederdi. Acaba atak döneminden olabilir mi? Ya da doymuyor mu? Görüşlerinizi almak istedim.
Teşekkürler