Olimbonii asla ama asla su verme taraftarı değildim.. abim tüp bebek doktoru iki kızına da su verdi, ablamın birisi hemşire oğlunu su vererek büyüttü yalvardılar oğlum sarılık olunca kestirdim attım hepsini abim dedikş su hayattır yanlış yapıyorsun litrelerce su içirmeyeceğiz sonuçta dedi doktorlar bile ikiye ayrılıyor bu konuda yersiz inat ediyorsun dedi dinlemedim.. uzamış sarılık olduk kırşehirde iki ayrı hastanede üç ayrı doktora götürdüm yetmedi özelde yatış verdiler 19 la yattık iki sefer hemde.. yetmedi Kayseri’ye gittim şehir hastanesi başta olmak üzere üç ayrı hastanede gezdim Allah kimseye yaşatmasın rezil günlerdi hem çocuk, hem gastreontoloji , hem hemotoloji bölümlerinde bir sürü doktora gittim su ver anne sütü sarılığı dediler inanmadım Ankara’ya gittim birde orda doktorlara gösterttik aynı şeyi söylediler su vermeye başladıktan sonra üç aydan önce geçmez dedikleri sarılık bir haftada geçti 🙏🏻🙏🏻
Bu kadar uzun yazmamın sebebine gelince başına bi iş gelip deneyimleyip buraya yazan insanlara karşı hemen bi saldırı oluyor bende çok kişiyle münakaşaya girdim fakat değişmiyor canım sonuç kendini yorma o yüzden bu tıpkı yıllarca yumurta beyazı verilmez bir yaşından önce deyip deyip bi kesim çocuğa bir yaşından önce hiç yumurta beyazı vermeyenlerin DSÖ yumurta beyazı 6.ayda verilebilir açıklamasından sonra şok olmaları gibi birşey olacak muhtemelen 🤷🏻♀️