esraa2961 Merhaba Demir bağlama 30 çıkmıştı, 1.5 ay bestron demir damlası kullandık. 36ya yükselmiş ama yine de düşük. En düşük değer 70 olması gerekiyormuş. Hematoloji görmesi gerekir mi? 3,5 aylık bebeğim