Ayshe54 Allah razı olsun oldu oğlum ameliyat şükürler olsun ki iyi geçti 3 gün yoğun bakım süresinden sonra yanıma geldi şimdi bir süre daha takip edilip arkasından inşallah hayırlısıyla taburcu olacağız . Sizden eşinizden ve dua eden herkesten Allah razı olsun 🙏🙏 kandiliniz mübarek olsun 🙏🙏