1prens1prensess sahramom ilk oğlum 7 ay falandıkızım 13 de anca emekleyen ildi🤣 Küçük oğlum 6 aylık hareketlerinden yola çıkarak 1 aya kada emekler diye düşünüyorum
Kuzeymommms Geceist destekli yürüyor koltuk kenarlarına ayağa kalkıp adım atıyor ama yürüme için çok erken diye düşünüyorum henüz o güçte değil
Rav-Ebu Heaven henüz yürümüyor 7 aylık daha 5 aylıktan beri emekliyor Kızım ise 8 aylıkken emekledi 11 aylıkken yürürdü