Ceydakocyildiz8 benim oğlumda yarın 10 aylık olacak. Destekli yürüme dediğiniz şey ellerinden tutup yürütmek gibi mi? Benimki ellerinden tutunca bütün evi geziyor bahçelerde falan da dolaşıyor. Ama kendi başına koltuk kenarlarına tutundurdum zaman devriliyor. Bizde yürüme arkadaşı var. Ama ellerinden ya da koltuk altından tutmadığım sürece sabit duramıyor düşüyor o yüzden bi işe yaramadı yani. He kendi dengesini sağladığı zaman kullanabilir miyiz bilmiyorum. Bir de gerçekten halı olmayan yerlerde çok kayıyor tekerlekler. Yani bebiş tutunup ayağa kalksa da yüz üstü düşme ihtimali aşırı yüksek. İçine dolu su şişesi koyarak hızı yavaşlattırıp kullananları görmüştüm. O işe yarıyor. Ben normal klasik modellerden almıştım pilsanın. Tutma yerleri de geniş elleri tam kavrayamıyor. Almayı düşünürseniz daha alçak olan modellere bakın derim