Smnrsmnr biz 5-6 aylık gibiyken öğrendik sanırım yaşına doğru bitmişti,tabi emziriyorsaniz sizinde birakmaniz gerekiyor,bizim sadece yumurta akına alerjimiz çıkmıştı ama doktoru bosverin sarısını da yemeyin bir süre dedi ,sonra çok dikkat ettik çok şükür uzun sürmedi geçti ,dikkat etmezseniz alerjinin bitiş süresi de uzar kalıcı da bırakabilir ,ama diyeti yaparsanız belli bir dönem sonunda bitiyor