1 ayı geçti gece beslenmesini kesmiştim. Uykuya da emerek geçirmiyordum. Uyku düzeni şaşmıştı tabi biraz geç dalıyordu falan ama bi şekilde dalıyordu.
2 gecedir ateşleniyor 39u buldu hep fitille bile düşmedi kulak enfeksiyonu olmuş. Gündüz dk başı memeye geliyor dikkatini dağıtmaya çalışıyorum ama ağlıyor mızmız mutsuz. Mecbur ne zaman isterse emzirdim. Gece boyu da ateşten uyumaya çalıştı ama zorlandı hep memede kalmak istiyor dalmadan yatırıyorum kalkıyor ağlıyor tekrar istiyor bi kaç kere kıyamadım çok ağlayınca verdim daldığında yatırdım yine uyandı.
Gitti emeklerim boşa 16 aylık inşallah hastalık geçince alışkanlık oluşmuş olmaz