Merhabalar anneler ; öncelikle hepimize çok büyük geçmiş olsun umarım her biriniz iyisinizdir acımız çok büyük. Benim bebeğim 16 aylık poposunda egzamaya benzer yaralar çıkıyor sürekli 2 gün iyi 5 gün kötü belki daha fazla kanıyor çoğu zaman kabuğu kalkmış gibi benek benek. Doktoruna fotoğraf attığımda dermı trosy pomad kullanın dedi kullanıyoruz ama bir faydası yok bir türlü de gidemedik hastaneye. Randevu aldım ama çok ağrısı var sanırım çok uyanıyor ağrıdan ve çok huzursuz. Yaşayan var mı aranızda lütfen yardımcı olun .