Prensesannesi38 Kızım var ne desek zıttını yapıyor yermisin diyoruz yemiyorum diyor uyu diyoruz uyumuyorum diyor bunlar sadece örnek , aşırı inat ters cevaplar bu ara vuruyor yeni çıktı buda sırf benimkimi yapıyor yoksa yalnız değilmiyim anneler biraz dertleşelim …
mrveefe12 Prensesannesi38 benim oğlanda öyle vurmayı öğrendi oyun amaçlı yapıyor şımarıyor bize ama eli de baya ağır kafa falan atıyor ben şok 😫 şunu yap hayıyyy bunu al hayıyyy diyor 😀 itiraz da var
acimavi Prensesannesi38 yalnız değilsiniz. Ayakta uyuyan kızımı şurada yatırırım böyle uyuturum diye konuştuğumda gözü kapalı olmasına raĝmen uyku yook diyor. Gel ye diyorum, yemem diyor. Hep inat
durununannesi18 Prensesannesi38 3.5 yaşında daha beter. Atak dönemleri midir yoksa geçiş mi bilmiyorum ama bazen sinirlenmemek elde değil. Tabi sonra kendime kızıyorum o ayrı. Ama o gibi durumlarda sakin kalıp ya bişey demicez ya da güzel güzel anlatmaya çalışcaz. Çok başarılı olduğum söylenemez ama bi seçenek işte 🤷♀️
Sunay10 Prensesannesi38 aynı 33 aylık hiç bir yere oturmaya gezmeye gitmiyorum dün aylar sonra çıktım komşuma kahveye kadının çiçeğini al devir tv kablosunu Çek ünitenin üstüne çık tv vur yapma dediğim halde bağırıyorum gülüyor arkadaşım artık surat yaptı baktım oturamıyorum eşimi aradım aldı oğlanı süpürgeyi açıp süpürdüm tv sildim öyle geldim birde 16 aylık kızım var oda evde canavar gittiğim yerde melek
Blablas Neler neler yapıyor anlatamam. Kendi kendine her şeye kusuyor ağlıyor falan filan bazen çekilmez oluyor. Zitlasirsak çığlık atıyor. Çok inatçı oldu bir garip