perukkafa Ben ameliyattan 6 saat sonra beni kaldırdıklarından beri hiç yatmadım desem yeri var çok yürüdüm 3. Gün taburcu oldum sitenin bahçesinde her akşam 5 tur attık eşimle tabi yavaş yavaş yürüdüm ama 4. Günden sonra baya iyiydim yani. 1 hafta sonra birşeyim kalmamıştı zaten durduğu yerde ağrım sadece ilk 2 gün oldu gerisi sadece bazı hareketlere bağlı olarak acıdı (eğilme, yatma, kalkma) yatağa yatmak kalkmak ve dönmekte 1 hafta boyunca zorlandım. Şikayetlerimin hepsi tam 10 gün sonra tamamen geçti ve ameliyat olmamış gibiydim çok şükür