Hsssss Arkadaşlar merhaba bebeğim bugün öksürük başladı ben griptim sanırım benden bulaştı bu şekilde olan varmı çok erken değilmi antibiyotk için bir de ara ara aşırı öksürük tutuyo böyle olan varmı 😔😔ilacı kullanıyrm başka yapabilceğim bişey varmı
Evaninanasi Hsssss merhaba amoklavin kullandınız mı? Benim bebeğime de verildi ama tedirginim açıkçası