Teemo07 Nisakusum biz Silvan dayız, 2 gece arabada kaldık cunku 2 depreme de evde yakalandık. Evlerde hasar yok çok şükür.
Neva77 Nisakusum evimizde hasar yok çok şükür ama kızımla ailemin yanına geldim depremden sonra. Eşim evimizde kalıyor bazen sallanıyorum gibi geliyor diyor ama psikolojik mi yoksa o an da oluyor mu bazen emin olamıyor uygulamadan takip ediyor depremleri o yüzden
Esrakse Nisakusum 4 gündür evde kalıyoruz, yetkililer kontrole geldiler çok şükür bir hasar çıkmadı 🤲🏻 Psikolojik olarak başımın döndüğünü hissediyorum sanki deprem oluyormuş gibi Rabbim korusun cümlemizi
Nisakusum Teemo07 evinize ne zamn geçersinz. Evinde kalanlarla konudabildinx ki artcilari çok hissediyorlarmiymis