Deletedmom_79 ya bir şey sorucaktım, az önce bezini alırken temizleyeyim dedim zaten dışarı çıkmıştı pipisi. Yavaş yavaş temizledim çoğu bezin pamuğuydu o beyaz tabakaya yapışmış tüyü çekince hepsi çıktı kirin. Ama temizledikten sonra fark ettim o beyaz tabakanın altı kıpkırmızıydi 😥 görünce korktum yani 1.5 ay oluyor sunnet olalı. Doktor kızarıklık normal demişti ama. Allah Allah dedim dikiş mi tutmadı neden kıpkırmızı. Sanki sünnet olalı 10 15 gün olmuş gibiydi bir kenarı. Acaba beyaz tabakadan dolayı iyileşmedimi.. sizinde öyle mi acaba merak ettim 🥺