Pnr-talha bende aynı durumdayım bebegım 7 aylık dogumdan sonra basladı dokulmeye allahtan sacım gür 😁taramaya korkuyorum elımde kalacak sanıyorm ama emzıren annelerde normalmıs B12 ye basladım vıtamın eksıklıgınden kaynaklı oluyomus sızde takıvıye alın derım bırde sacım boya tutmuyo O da normalmıs bılgnz olsn