gorkemcim içeriği bebek için uygun değil. Hele 3 aylık bir bebek için hiç uygun değil. 3 ay zaten dünyaya alışma sürecinde oldukları evre, damla verseniz de doğal akışı bu şekilde. Kendim için kullanıyorum. Kendimde de bir faydasını öyle aman aman göremedim. Şöyle bir bilgi aktarayım; İçeriğinde sodyum benzoat bulunuyor. bakteriostatik ve fungitatik bir yapıya sahiptir. yani bakterilerin ve mantarların çoğalmasını engelleyici özelliği vardır. bu yüzden gıda endüstrisinde gıda koruyucu maddesi olarak e211 koduyla yaygın bir şekilde kullanılmaktadır. astıma, kurdeşene, dolaşım ve sinir sistemi bozukluklarına ve çocuklarda hiperaktivite bozukluğuna sebep olduğu birçok çalışmada kanıtlanmıştır. meyve sularında kullanıldığında askorbik asit (c vitamini) ile birleşerek benzen oluşumuna sebebiyet verdiği saptanmıştır. benzen kanserojendir. kısa süreli yüksek düzeyde benzen maruziyeti santral sinir sistemi semptomlarına neden olur. uzun süreli benzen maruziyeti kemik iliği ve kan üretimini olumsuz etkileyebilir. ayrıca, kronik benzen maruziyetiyle genotoksik, immünolojik ve ürogenital olumsuz etkilenmeler oluşabilir.