Merhaba öncelikle geçirdiğimiz bu zor günler için tüm herkese geçmiş olsun bir yandan afete bir üzülüp bir yandan da hayati devam ettirmeye çalışıyoruz yavrularımıza annelik etmeye çalışıyoruz çok zor Allah herkese kolaylık versin. Benim bebeğim emmeye çok düşkündü günde defalarca emerdi rahatlardi stresini atardi son bir kaç gündür hiç meme aramıyor ben verince aliyor yani 1 dk bile durmadan hemen kalkıyor gece ise emmeye devam ediyor surekli ama gündüz yok o düşkünlüğü gitti günlerdir üzgün ve stresliyim acaba sütüm mü azaldı yoksa ek gıdaya mi fazla veriyorum kahvalti ara öğün ve bir aksam yemeği veriyorum ek gida olarak memeyi bırakıyor mudur acaba bu sekilde mi baslar meme reddi başına gelen var mi