7 aylık bebeğimin poposunda mantarlı pişik oldu. Doktora gittim travazol ve hamazinc krem verdi karıştırıp sürüyorum. İlk sürüşümde Derisi soyulmuş yara gibi kıpkırmızı alt derisi çıktı.kötüleşti. Bende evde bulunan hametanla fitoyuda ekledim 4 lü karışım yaptım biraz azaldı ama geçmiyor. Azalması iyileşiyor anlamınamı geliyor. Pat diye geçmiyor sanırım ne zamana geçer? Bazı arkadaşlar diğer başlıklarda bi günde geçirdi diye yazmışlar bi günde geçecek krem karışımı biliyomusunuz? Doktorun verdiği krem karışımı mı devam etmem lazım kötü etti diye içime sinmiyor. Travazolu sabah akşam yazmış ben günde 4-5 kere sürdüm ondanmı kötü oldu acaba, sabah akşam dışında diğer alt değişiminde hametanmı süreyim mesela ne süreyim fito krem önerende var. Canım acıyo her alt açtığımda ağlamak istiyorum. Lütfen yardım edin. 4 lü karışım zarar verirmi acaba. Ama iyi geldi gibi geldi bilmiyorum yinede yanlış yapmak istemiyorum. Her alt açmada yıkama imkanım yok. Bende ıslak mendili iyice yıkadım sulu kutuya koydum yıkar gbii siliyorum kuruluyorm biraz bekleyip kremleri öyle sürüyorum. Bez değiştirmek istemiyorum şartmı bez değişmek mesela? Bu ara kötü zamanlar yaşıyorım bu da üstüne geldi çok bunaldım telefona bakmaya vaktim bile yokken şansımı denemek istedim şimdiden teşekkürler