newmom15 Bugun dışarı çıkmam gerekiyordu süt sagdim kayinvalidem hepsini birden isitmis kalanı dolaba koymuş bende gelince isim var diye kalanı isittim onu verdim zararlı olur mu
Valide112 newmom15 ikizlerime süt yetsin diye lavaboya dökmeye kıyamazdım 3 saat geçmeden tekrar ılıtır verirdim ama üzerinden çok süre geçmesin Allah korusun bakteri ürer
Twinmomyy Isıtılan süt tekrar dolaba koyulmaz. Ama emzirme danışmanım sütü isittin arttı diyelim dışarda en fazla üç saat bekleyecek şekilde tekrar verebilirsin demişti. Yani hemen zararı olacağını sanmıyorum ama aklında bulunsun bir dahakine.
Melson21 Valide112 2ciye isitilinca icindeki vitamin gidiyor. Asla ikinciye isitilmaz, kac kere cope attim bu yuzden.
REZZ Melson21 ısıtılmış sütun hepsini hemen içmezse kalanini sıcak suda bekletsek 1 saat sonra fln versek bisey olurvmu tekrar ısıtılmış gibi mi olur yoksa ilk ısıtılmış gibi mi