starwomen yeniannelik_ sizi korkutmak telaşlandırmak istemem aynı durumu bizde yaşamıştık kızımın gözünde enfeksiyon çıkmıştı. Doktor kaynamış ılımış su ve makyaj pamuğuyla günde 3-4 kez temizle demişti tabi biz ilaçta kullandık ama size tavsiyem temizlemeniz eğer devam ederse doktora götürürsünüz geçmiş olsun
PreeklampsiveHellp yeniannelik_ geçmiş olsun bizim de olmuştu. İlk geçer dedim kendim temizledim pamukla. Artık sabah kalkınca kirpikleri yapışmaya başladı biz de doktora gittik. Gribin göze vurmuş hali artık bitmeye yakınmış ama rahatlasın diye damla ve krem veriyorum demişti. İlk kullanımda etki etmişti.
yeniannelik_ starwomen bugün başladı öyle kızarıklık felan yok ama çapaklanma oluyor biraz takip mi etsem yoksa doktora götürsem mi acaba insan endişeleniyor 😪
Lalinn Bir keresinde banyo yaptırmıştım çıktığında gözü kızarıktı ve akıyordu hemen fotoğraflarını çekip doktoruna göndermiştim,doktoru bir damla adı yazdı kullandım tek kullanmada iyileştirmişti tabi biz 1 hafta kullandık
Kayraaaaaa yeniannelik_ demlenmıs soğumuş çayla sılın bıde eczaneden beyaz küçük plastık kutuda damla almıştık çok ıyı geldi
yeniannelik_ PreeklampsiveHellp gribe yönelik bir belirti yok sadece arada bir öksürük var o kadar. Yarın da takip edeyimde ona göre doktora götüreceğim