Kizlar her site işte bu linkten aldığınız ürünleri direk deprem bölgesine gönderiyoruz diyor ama baktığımda kar marjinda gram indirim yapmamıs, bazıları yapmış gibi göstermis.Bana hem kazanıyorlar hem millettin üstünden yardim yapıyorlarmis gibi geliyor o yüzden asla samimi bulmadım zaten alipta göndermedim ama millettin iyi niyetini kullanıyorlar bilmiyorum benim gibi düşünen var mı?