Mama bende bulamıyorum 2 numara herkes deprem bölgesine almış 5numara bez bulamıyorum nerden alicaz İnternete de güven yoksa ? Kqcgundur mama bez arıyorum Allah yardım etsin hepimize afetzedelere de ama birazda diğer yavruları düşünseler. Marketler zam yapmak için zaten depodan göndermiyor. Şimdi 2katina çıkacak mamalar. Zaten pahalıydi. Bebelac gold2 bulamadım aptamil aldim 800gr 300tl maddi olarak zaten imkanımız kısıtlı çok zor alıyorum. Rabbım yardımcımız olsun inşallah. Fırsatçılar da sorsun Rabbım. Amin.