Bebeğim 6 günlük sezaryen dogum yaptığım için sütüm geç geldi o sebeple hastanede mama takviyesi yapıldı sütüm gelsin diye sürekli de emzirmeye devam ettim sütüm geldi arttıda ama gene de yeterli gelmiyor bebeğime mama içene kadar acayip aglıyor ne kadar memeden emse de mama sonrasında ki derin uykuya gecemiyor ne yapmam lazım bilmiyorum mama vermesem o kadar aglamasına dayanamıyorum