belisimmm merhaba biraz zor olacak, benim kizima 4 aylikken basladim yaklasik 2,3 hafta cekti icmesi. Biberon deyistirdik, mamayi deyistirdik 3 haftanin sonunda icti. Siz eyer sutunuzle beraber verecekseniz mamayi biraz zor olacaq ben sutum kesildi tamamen kestim ve sonra daha iyi icmeye basladi. Kisaca sabirli olun hemen alismayacak mamaya. Siz sadece israrli olin ve teklif etmeye devam edin.