Kızlar kızım 50 günlük zature oldu diye bı post açmıştım 5 gündür hastanede yatıyoruz oksijen makinesine bağlı 3 saatte bir ventolin alıyor şükür iyiye gidiyo doktor 2 3 güne cikarsiniz dedi şükür atlattık sayılır ama bundan sonrası beni korkutuyor tekrar yakalanır mi zatureye çok mu cabuk hasta olur diğerlerinde falan bı hasar kalır mı bunları merak ediyorum bilgisi olan var mı acaba