Yorgunuykusuz Kızlar bebeğim her akşam aynı saate sebepsiz yere ağlıyor memeyi emiyor geri itiyor sonra tekrar emmek istiyor kısır döngü bu şekilde sonra belli saatte geçiyor uyuyor atak olabilir mi yarın 4 haftalık olacağız?
Sehnaz56 Yorgunuykusuz benim kızımda öyleydi atak döneminde olabilirsiniz sonradan geçiyor hayta şuan yine aynıyız sanırım 8. Hafta atak dönemine giriyoruz kitlenerek ağlıyor hatta
Nilim_annesi1 Yorgunuykusuz bende aynı şeyleri yaşadım 1 buçuk aylık olduktan sonra akşam saatlerinde gelen o krizi kendi kendine geçti atak dönemi oluyor mu bu bilmiyorum yok ama kendi kendine geçti diyebilirim
ikizannessi Yorgunuykusuz benimde bir haftadir akşama dogru sebepsiz ağlıyorlardi bugün erken uyuttum o saatlerde uykudalardi bugün öyle bir durum yaşanmadı sizde deneyebilirsiniz
Yorgunuykusuz AngeL- bilemedim ya her gün aynı saatte yapması düşündürücü internette 2.3 haftalıkken de başlayabilir yazıyor
Yorgunuykusuz Nilim_annesi1 bende sabırla bekliyorum Allaha çok şükür emzik veriyorum öyle susuyor yoksa hem beni emmek istiyor hemde itiyor ağlıyor
Glhnmbydr 4 hafta atak için erken bir süre . Kolik olabilir bebeğiniz aynı saatte durmadan ağlıyorsa . Gaz sancısı için masaj yapabilirsiniz. Gazını çıkarmadan rahatlamiyorlar çünkü .
Nilim_annesi1 Yorgunuykusuz benim emzik tutmadı sürekli emmiyordu sırtım kamburlaştı diyebilirim 😩 ama atlattık şuan üçüncü ayımız bitmek üzere
Boniboncukkk Yorgunuykusuz hergun aynı saatte sebepsız yere aglıyordu bizimki canm . Uyuyana kadar canımız çıkıyorfu