Merhaba anneler . Bebeğim 2 ay 22 günlük . Doktora gittik grib olmuş dedi buhar verdi peditüs şurup verdi ve bir iğne yaptık . Biraz toparladı hemen ilaçları kestim ancak öksürüğü hala devam ediyor . Öksürük kesmek için günlük otunu yak dumanını mendile bebeğin göğsüne koy dediler daha yapmadım yapan var mı . Ya da öksürük için bi yöntemi olan var mı