Merhaba öncelikle böyle bir zamanda soru sorduğum için özür dilerim hepinizden fakat günlerdir çözüm bulamayınca yazmak sormak istedim. Bebeğim 8,5 aylık çok şükür bu zamana kadar emmeyle ilgili ciddi bir sorun yaşamadık ve en başından beri anne sütü ve ek gıda olarak ilerliyoruz. Bebeğim memeyi emiyor ama 2 saniye sonra bırakıp ağlıyor sonra tekrar emiyor yine 2 saniye sonra bırakıyor. Göğsümü sıkınca süt geliyor ama az mı çok mu anlamıyorum sebebi ne olabilir lütfen yardım edin neden bırakıp duruyor içemiyor sizce?