Yorgunuykusuz evet bende ilk o zaman duymuştum atak diye bir şeyi ben emzirme icin danışmanlık almsitim bana plates topunda zıplayarak emzirmeyi önermişti dikkatli bir şekilde ve işe yaramisti ama atak veya değil yenidogan bebek anne karnından çıkmanın stresini yaşıyor illa ki bazi bebekler sakin bazi bebekler stresli oluyor bizim 4.aya kadar surekli mızırtı ve ağlamayla geçti 10 aylik su an ve hala atak haftalarının farkını hissediyoruz damla prebiyotik kullanabilirsin ama gaz damlalarinin bi faydası olduğunu düşünmüyorum açıkçası