Seahammer Şimdi dr dan geliyoruz. Kızım bronşit olmuş. Nebilüzatör almam gerekiyor. Omron ve nexusa baktım hangisini önerirsiniz? Ya da tecrübe ettiğiniz çok iyi ürün diyebileceğiniz nebilüzatör varmı? Acil almam gwrekiyor 🙏🏻
Melzey12 Seahammer geçmiş olsun öncelikle. Nebülizatör her çocuklu eve şart zaten. Ben Vzn mesh nebülizatör aldım minik ve sessiz çalışıyor. Memnunum gayet başarılı.
GULCE02 Seahammer peki hangi ilaçları verdi doktorunuz benim oğlum 14 aylık adıyamda oturuyoruz dışarda kaldığımız için bronşit oldu maalesef ama doktor sadece ilaç verdi buhar vermedi bize çok kötü Öksürüyo
fbetul4270 Seahammer sağlıkçı anneler omron öneriyor çünkü hastanede kullandıkları o markaymis. Taşınabilir nebulizatörler bir yere giderken iyi taşıması kolay ve sessiz ama kompresörlüler ciğerin en altına ulaştığı için o daha iyiymiş. Ben Nexus aldım görümcemde de nimo marka kompresörlü nebulizatör var.