urazcim-1010 kızlar oğlum 4 aylık oldu henüz bi uyuma şekli yok nasıl denk gelirse öyle uyuyor şuan. Siz nasıl uyutuyosunuz bebeklerinizi
keremsmomy urazcim-1010 bugunden ıtıbaren ıkı kısı battanıyeyle sallayarak uyuttum hemen uyudu. 3 ay 22 gunluk. intemrtten hamak salıncak sıparıs verıcem ınsallah eahat ederım ☺️
Myagmurr urazcim-1010 hamak salıncakla uyuyordu bir kaç gündürde kucakta poposunu pışpışlayarak uyuyor 🤷🏻♀️
cutiebun_ kucağımda pış pışlayarak yada yanına yatıp elini tutuyorum ninni söyleyerek uyuyor. bazen de beşiğinde sallıyorum (9 aylık)