H_nurozkan sedaelif hemen aklıma kötü kötü seyler geliyor kendimi çıkmazda hissediyorum neden böyle oluyorum anlamıyorum hep kötü bisey olacak gibi hissediyorum sürekli tansiyon ölçüyorum nabzıma bakıyorum depreme çok üzüldüm stres yapıyorum galiba