ElifMinel öncelikle geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun , kan ilacını doktor 4. Ayda verdi bize ama bebeğim hastaydı bir sonrakil ay da başlasan sıkıntı olmaz dedi o yüzden 5. Ayda başladım ben sağlık ocağının verdiğini kullandim , ek gıda için de bebeğiniz normalde de mama ile besleniyorsa verilebilir bence kavanoz mama benim eltim de 4. Ayda o kavanoz mamalardan vermeye başlamıştır çocuk mama ile beslendiği için yinede yanlış yönlendirmek istemem tabi