Amay41 Bebeğim benim kızım 5ay 5günlük bende daha olmadım. Emdiği için geç olurmuş öyle söyledi doktor. Bünyeden bünyeye de değişirmiş
Handiko Ardenylcnky bunu soranları anlamıyorum. Neden regl olmak istiyosunuz ki? Ne güzel işte olmuyoruz 1 sene de olmayalım ne olcak? Ne meraklıymışsınız ya..
Mervenur48 Kereminnannesiii 7 8 gun surdu canim.normal adet gibi ama ilk 2 gun cok geldi.normalde adetliyken karnim cok agrirdi hic agrimadi ilk adetimde onuda karnimin uyusukluguna bagliyorum 4.aydayim o karnimin uyusuklugu gecmek uzere.
Deletedmom388 Ardenylcnky 47gün oldu doğum yapalı. 40.gün kanamam kesildi zaten çook hafif pembe geliyordu azalmıştı ve kesildi,daha adet olmadım..
Cihan Ardenylcnky doğumdan 6 ay sonra oldum unutma süt korumaz adet olmadan da hamile kalabilirsin 1 yıl boyunca adet görmeyenlerde var bir yıl olmaması normal
Annesibebisi Ben 6 ay sonra oldum. Sonraki âdetlerim de genelde gecikti ama oldu şimdi kızım bir yasında yeni düzene giriyor insallah
Ates_mami TugceSenelKavak hayır hiç agrım olmadı. Gebelik öncesinde nasılsa aynı o şekilde devam etti.
Aylingneess missmama kesmez kimi anne emzirdiği süre zarfında adet olmaz bende olmuyordum emzirmeyi bıraktım sütüm kesildi ondan sonra adet oldum kimiside 40ı çıktıktan sonra adet olmaya. Başlar