Bebeğim 22 günlük 1 haftadır yüzünün heryerinde sivilceler var içleri sarı iltihaplı sivilce gibi. Doktora fotoğrafını attım normal dedi surekli banyo yaptırın geçer dedi ama daha çok artıyor sanki. Acaba şampuanı mi değiştirmem lazım ondan kaynaklı olabilir mi ve önerebileceğiniz bir şampuan var mı