Öncelikle bende depremzedeyim, hepimize çok geçmiş olsun. 🙏🏻😔😔 Hastaneler hem ihtiyacı olan kardeşlerimle ilgilendiği için ve çoğu hasar gördüğü için , ayrıca bu konuda meşgul etmek istemediğim için gidemiyorum / gitmek istemiyorum. Buradan size sormak istedim. Evim hasarlı olduğu için giremiyorum, osmaniye deyim. Kaynanama köye yerleştik uzunca bir süre, eşim Suriye de 2 çocuğumla ben geldik. 1,5 ay önce hormonlu spiral taktırmıştım, o günden beridir kanamam var. Ped de zor buldum burda bir bakkal gibi yerde, hiçbir şey kalmadı hep yıkıldı buralar 😔😔 Kızlar bu kadar uzun kanama normal mi ? Geçmiyor hep geliyor. Doktor gel demişti ama gidemem, benden daha çok ihtiyacı olan kardeşlerim var meşgul edemem hastaneyi. Size sormak istedim. Taktıranlar bilgi verir msniz 😔