Arkadaşlar ben 10 günlük memurum Hatay’da aslen hataylıyım 10 aylık yeğenimi ve yengemi toprağa verdik. Burda 1 dk durmaya tahammülüm yok ilk atamam olduğu icin de eşimin ataması hataya geldi fakat depremden 2 gün önce ameliyat oldu hala hastanede yarışta görünüyor ama hastanede değil eşim yağmacılarla mücadele ediyor. Diyarbakırdan ilişik kesmedi Hatay’da başlama yapacak bir yer yok ben buradan gitmek istiyorum ne yapabilirim bilgi sahibi olan biri aydınlatabilir mi