durukusunannesi_ 3 aylık olacak 2 gün sonra kızım asla yatmak istemiyor sürekli kucakta durmak istiyor çok hareketli kucağımdayken bile ayakları hiç durmuyor sizin de böyle mi bebişler oyun halısında fln oynardı şimdi hemen ağlıyor
Purple35 durukusunannesi_ belkide geçicı duygusal bir sürectir yani sizle yakin temasa ihtiyaci yogun oldugu bir dönemdir tabi saglik sorunu yoksa olsa yazardiniz zaten gaz da bitmistir buyuk ihtimal
durukusunannesi_ Purple35 yarın 14. Haftasının ilk günü benim bildiğim yok bu haftada ama doğru mu . 39+5 doğdu 12. Haftada var diye biliyorum ben atak haftası
Purple35 durukusunannesi_ evet bu hafta yok 15.haftaya giris yaptiginizda huzursuzlanmalar baslayacak 19. Haftada zirve olacak simsekli hafta yani. O zaman büyüme atağından değil.
durukusunannesi_ Purple35 çok şükür bir sağlık sorunu yok gaz problemi dd bitti gibi aynen kendi çıkarabiliyor artık ☺️Belki de dediğiniz gibidir
Purple35 durukusunannesi_ hem bu bakis acisyla bakinca daha sevkatli ve sabirli olursunuz tavsiye ederim 💜