Arkadaşlar anneler herkese merhaba öncelikle tüm depremzedeleri çok büyük geçmiş olsun hayatını kaybedenlerin Allah mekanını cennet etsin içimiz yanıyor Rabbim hepimizin yardımcısı olsun arkadaşlar anneler size bir sorum olacak 2 aylık bir bebeğim var ve yanakları sadece uyuduğu zaman soğuk oluyor soğuk olduğunu fark ediyorum elleri ayakları vücudu sıcak ama sadece yanağı soğuk oluyor neden böyle olduğunu anlam veremiyorum evimizin sıcaklığı gayet iyi giydirmem de iyi ama bu durumu yaşayan var mı varsa sebebini söyleyebilir mi acaba acaba bebeğim üşüyor mu diye düşünüyorum