Bebeğim 4 aylık anne sütü alıyor meme reddi yaşadık ve bronşit olduk. Bu ay 700 gram aldı belki daha fazla almıştır ama bu hafta kilo verdi gibi geldi. Doktor az almış dedi üzüldüm çişli bez sayımızda azaldı sürekli emziriyorum burnu tıkalı vs ondan ememiyor mu anlamadım. Konak,hırıltı derken doktor alerjik bünyesi olabilir dedi. Kimlerin bebekleri böyle nasıl çözümler buldunuz? Bu aylarda kaç kilo alıyor bebekler acaba?