tuqbanr Benim bebegim de 4 aylık. Ayda 500 gr civarı alıyor. Doktor az alıyor, mamayla destekleyelim dedi ama asla mama içmiyor ağlıyor. Ek gıdaya geçeyim o zaman dedim ama doktor asla önermiyorum, sindirim sistemi daha gelişmedi 5,5 aydan önce başlama dedi. Ben de anne sütüyle idare ediyorum mecbur