[silindi] canım 40ı çıkana kadar sakın uyanmasını bekleme. Yoksa sarılık olur bu sefer de uyandırmak için uğraşırsın maksimum 2 saatte bir uyandırıp emzir. Merak etme ilk bir iki ay çok uykusuz kalacaksın ama hissetmiceksin bile uykusuzluğunu ve emin ol geçecek 🙏🏻 Diğer tavsiyemde 40 ı çıktıktan sonra eğer kilosu iyiyse ve doktordan da onay alırsan gece emzirmek için uyandırma. Bu seferde uyku dengesi bozulur sürekli sürekli kalkar alıştırma