Kızım 4 ay 14 günlük. Uzun zamandır meme reddi ile mücadele ediyoruz bu zamana kadar yine bir şekilde emzirmeye başardım ama özellikle son günlerde hiçbir şekilde sütümü kabul etmiyor ve emmek istemiyor. Emmedigi için de sütüm azalmaya başladı zaten. Dogmadan önce hipp combiotic mama almıştım ne olur ne olmaz diye. Sizce vermeli miyim yoksa mama vermek için doktora danışmalı miyim?