Deprem bölgesinden yazıyorum kizim 4 ay 2 günlük bu hafta aşımız vardı ve kan ilacı baslayacaktik ama depremde heryer yerle bir oldu ne yapmam gerek kan ilacıni ben mi tedarik edim nasıl olucak bana bir yönlendirin lütfen birde mama eksiliginden dolayı 4 ay kavanoz ek gidalardan verdim günde bir gün sizce erken mi davranmisim nolur iki sorumada cvp verin