Kızlar bebeğim 8 aylık ama erken doğum , biz bazen ana kucağına koyuyoruz , oynuyor mu kendi kendine bilmiyorum ama kendini bir öne bir arkaya atıyor sallanıyor gibi yani , bende Google dan baktım otizm belirtisi falan diyor , çok korktum , sizin çocuğunuz da böyle Birsey var mı ? Yada bebekler bunu neden yapar bilen var mı ?