melikeaynrr bende onun 1,7 tog olanını aldım 23 derece odamız şu an içine normal penye tulumunu giydirdim,üstünü örtmüyorum ama bugünlerde hava iyi,sizinki daha kalın olduğu için bence üstünü örtmeyin içine ince bir şey giydirin bi kaç saat sonra bakın vücuduna bacağına falan soğuk değilse öyle devamedersiniz.tabi siz bilirsiniz yine gözlemleyerek vücut ısısını karar verebilirsiniz